|
Podsumowanie pracy #2
![]() Drogie Nauczycielki, drodzy Nauczyciele!Dzisiaj odbyło się drugie rozliczenie Waszej pracy. Podsumowane zostały przeprowadzone lekcje i dodane wpisy do dzienników, a także pozostałe aktywności. [Arkusz ze szczegółową rozpiską punktów]Zajęcia do odrobienia:
Zaniedbania obowiązków:
Konkursy przedmiotowe:
Bardzo dziękuję za perfekcyjne wywiązywanie się z obowiązków. Konkurs stażystki
![]() [Lekko podenerwowana przemierzała szkolny korytarz, aby dostać się do tablicy ogłoszeń. Korytarze były puste, co było jej bardzo na rękę. I tak już czuła się dość niezręcznie. W końcu po raz pierwszy miała okazję prowadzić konkurs z jakiegokolwiek przedmiotu. Gdy w końcu dotarła do miejsca, gdzie miał zawisnąć pergamin z zadaniem, westchnęła cicho. Przypięła go starannie, upewniając się jeszcze, czy wszystko jest zrozumiałe, a następnie udała się do pokoju wspólnego Puchonów. Poczuła ulgę, że ma to już za sobą.] Drodzy uczniowie, nauczyciele i stażyści!W ramach stażu, przychodzę dzisiaj do Was z konkursem z Obrony przed Czarną Magią. Nie będzie on trudny, zapewniam! Będzie mi bardzo miło, jeśli podejdziecie do niego jak do przyjemnej powtórki. Wasze pierwsze zadanie będzie polegało na rozwiązaniu dość prostej krzyżówki z zaklęć, które są powiązane z powyższym przedmiotem. Za poprawne rozwiązanie otrzymacie 20 punktów. Kolejne 20 punktów będzie można zdobyć za krótki opis hasła. Zrzut ekranu z rozwiązaną krzyżówką oraz opis hasła ślijcie na sowę aurelia.hartwick@gmail.com. Bardzo proszę o podanie imienia i nazwiska, domu oraz pełnionej funkcji. Będę czekać na Wasze sowy do 25.03. do godziny 23:29. Z magicznymi pozdrowieniami, Konkurs z Quidditcha
![]() Drodzy uczniowie i profesorowie!Minął czas wysyłania Waszych prac konkursowych, więc przybywam do Was z wynikami. Za każdą bardzo dziękuję i doceniam, że udało się Wam poświęcić chwilę czasu, by nad tym przysiąść. Poniżej przedstawiam Wam wyniki: [G] LAUPER, Cyndi Cookie, +40 pkt. +40 gal. [H] CLARENCE-LENNOX, Victoria, +40 pkt. +40 gal. [R] CLARKE, Estella, +40 pkt. +40 gal. [S] LARSON, Wilhelm, +40 pkt. +40 gal. [KM] HARTWICK, Aurelia, +38 pkt. +38 gal. [P] BLANC-LECLERC, Valentine, +3 pkt. +40 gal. W razie jakichkolwiek wątpliwości mój priv stoi przed Wami otworem; zapraszam do kontaktu. Z góry też proszę, by przy wysyłaniu prac domowych jednocześnie sprawdzić poprawność maila, na którego wysyłacie, jak i pamiętać o podpisaniu się domem. Pozdrawiam serdecznie, Konkurs z Runologii
![]() Drogie czarownice, drodzy czarodzieje! Przyszedł czas na konkurs z Runologii. Wasze zadanie będzie banalnie proste, ponieważ polegać będzie na stworzeniu rysunku Odyna, podcza, gdy ukazały mu się runy. Liczę tu na waszą kreatywność i własną interpretację, jednak całokształt pracy musi być zgodny z treścią mitu. Za wykonaną pracę otrzymacie ode mnie 40 punktów oraz 40 galeonów. Konkurs ślijcie na moją sowę (felicia_diangelo29@wp.pl) do 22 marca do godziny 23.59.
Powodzenia, Konkurs Stażystki ZiU
![]() [Dziewczyna po spędzeniu kilkunastu godzin nad konkursem, w końcu ruszyła ku tablicy. Nie chciała, by to było coś za trudnego, ale zarazem nie aż tak prostego. Miała nadzieję, że wszystkim spodoba się konkurs, jaki dla nich zrobiła. Przechadzając się przez korytarze, rozmyślała o umiejętnościach uczniów i nauczycieli z Zaklęć i Uroków, a także o swoim obecnym stażu z tego przedmiotu zapisując w głowie swoje postępy. W duszy tętniły jej emocje mieszane z determinacją, była gotowa na każde wyzwanie jakie pojawi się jej na drodze.] DRODZY UCZNIOWIE I NAUCZYCIELE!Za wami już kolejny tydzień nauki, więc przyszła na kolejny przedmiotowy konkurs, tym razem z Zaklęć i Uroków! Waszym zadaniem będzie rozwiązać wykreślankę oraz krótko opisać jedno z zaklęć, które się w niej znajdują! Oczywiście nie zapominajmy o wynagrodzeniu za zrobioną robotę, za całość otrzymacie 40 punktów i 40 galeonów! Wasze rozwiązania ślijcie na moją sowę: mery.kerrigan092@gmail.com do dnia 21.03 godz. 23:59, nie zapomnijcie podpisać się imieniem i nazwiskiem oraz domem/funkcją. Good Luck! Mery E. Meyer Aktualne newsy |
|